Вс, 05-05-24, 15:07
Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
НАДЕЖДА - ПРЕДПРИНИМАТЕЛЯМ

Главная » 2010 » Февраль » 14 » Президентські амбіції оцінено в 3 млрд.
13:40
Президентські амбіції оцінено в 3 млрд.
14.02.2010 13:00
 Президентські амбіції оцінено в 3 млрд.
Найбільше, як і передбачалося, витратили штаби фаворитів президентської гонки - Юлії Тимошенко і Віктора Януковича. Втім, оприлюднювати обсяг вкладених в рекламу коштів поки ніхто не квапиться.
На круглому столі, присвяченому обсягам політичної реклами на нинішніх виборах, фахівці рекламного і комунікаційного ринку так і не прийшли до одноголосності з питання вартості рекламних кампаній кандидатів у президенти. Більшість оцінок варіюються в межах 2-3 млрд. грн., хоча нерідко звучать і значніші суми.

Досі лише Сергій Тігіпко і Арсеній Яценюк озвучили приблизну вартість свого президентського просування (близько 100 млн. грн. і 90 млн. грн. - відповідно). Втім, голова Союзу рекламістів України Євген Ромат упевнений, що ці показники значно занижені. "Що ж до головних претендентів на пост глави держави, то кожен з них витратив на комунікації не менше 1 млрд. грн. Разом же всі кандидати витратили близько 3-3,5 млрд. грн." - відзначає він.

З ним не зовсім згоден глава координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами (АЗРУ) Артем Біденко. За його словами, подібні оцінки не відповідають дійсності, оскільки грошей, насправді, було витрачено менше. "У першому турі виборів всі зареєстровані кандидати витратили на пряму рекламу близько 1,15-1,2 млрд. грн.

Ще приблизно 700-750 млн. грн. було вкладено в непряму рекламу. У другому турі кожен з двох претендентів вклав у просування ще до 100 млн. грн. Тому 2 млрд. грн. - це сумарна планка всіх кандидатів з врахуванням гонорарів політтехнологам", - вважає фахівець.

Якщо ж говорити про пряму політичну рекламу, то оцінки Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) все ж ближчі до оцінок АНРУ. Як прокоментував виконавчий директор ВРК Максим Лазебник, "той мільярд, про який говорили на початку грудня, виріс до моменту голосування до 1,2-1,3 млрд. грн. Але тут йдеться виключно про пряму медійну рекламу. Скільки ж кандидати витратили на замовлені матеріали, гостьові студії, сірий PR, музичні тури і т.д., оцінити зараз досить складно".

Що стосується окремих сегментів українського рекламно-комунікаційного ринку, то не менше 50% витрачених на пряму рекламу коштів дісталося телевізійникам. За оцінками компанії Cortex, до першого туру голосування політики лише на телерекламу витратили понад 570 млн. грн.

Оператори зовнішньої реклами запрацювали, за словами директора дослідницької компанії Ukrainian Media Monitor Володимира Пономарьова, близько 100 млн. грн. Йдеться про бюджети, виділені кандидатами на агітацію на зовнішніх носіях за три місяці офіційної передвиборної кампанії.

"Якщо ж врахувати рекламу до офіційного старту передвиборної гонки, ті сюжети, які деколи проходили як соціальна реклама, а також політичну рекламу на підтримку місцевих виборів, то цифра, звичайно, виявиться вищою", - уточнює він. З врахуванням же цих чинників, за даними Cortex, зовнішня реклама заробила близько 250 млн. грн. (29%). Далі - преса (14%), радіо (5%) й інтернет (2%).

Щодо непрямої реклами, то, за різними оцінками, її обсяг був порівнянний з медійними бюджетами політиків. "Лише на PR було витрачено близько 30% вказаних раніше фахівцями сум, - вважає Валерій Курейко, гендиректор компанії Publicity Creating. - Відстежити різні ток-шоу і PR-бюджети, що виділяються на це, дуже складно: організатори заявляють, що всяка участь гостей абсолютна безкоштовна, але час від часу інформація про вартість участі в гостьових студіях просочується".

Валентин Калашник, президент Української асоціації директ-маркетингу, також вважає, що цифри, які озвучила АЗРУ, скромніші, ніж було насправді. "Пряму рекламу підрахувати ще досить просто, а ось кількість рекламних листів або SMS - практично нереально, хоча бюджети кандидатами на це виділялися немаленькі", - відзначає він.
 
Ще оптимістичніші (з точки зору доходів рекламного ринку) в своїх оцінках фахівці Комітету виборців України. За даними КІУ, витрати кандидатів на просування в першому турі склали до $800 млн., ще $50 млн. було витрачено в другому турі. Відзначимо, що ще в кінці весни - на початку літа фахівці, у тому числі КІУ, прогнозували, що президентська гонка обійдеться претендентам в $1-1,5 млрд. Як би там не було, всі оцінки є лише припущеннями. "Я дуже сумніваюся, що навіть через п'ять років виборчі штаби відкриють інформацію, в скільки ж їм обійшлася ця гонка", - сказав Ромат.
Артем Вакалюк
http://news.finance.ua/ua/~/2/0/all/2010/02/14/186986
 
Категория: В порядке информации | Просмотров: 519 | Добавил: Надежда | Теги: Украина, выборы Президента
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Категории раздела
В порядке информации [589]
О разном
Новости [89]
Телепрограмма [1]
ПРЕДПРИНИМАТЕЛЯМ [8]
Лента новостей [1]
Новости Законодательства Украины [9]
Поиск по сайту
Календарь
«  Февраль 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Copyright MyCorp © 2024Хостинг от uCoz